ΚΑΡΑΓΙΛΑΝΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ Α.Ε.

Δημιουργία νέου διαδικτυακού τόπου υποβολής οικονομικών στοιχείων των Ο.Τ.Α.

20-10-2023

Εκδόθηκε το υπ’ αριθ. Πρωτ. 38617/23.05.2021 εγγράφο του Υπ. Εσωτερικών με το οποίο σημειώνεται ότι έχει δημιουργηθεί νέα ενότητα στον ειδικό διαδικτυακό τόπο https://aftodioikisi.ypes.gr/, με τίτλο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΤΑ, αποκλειστικά για τη συλλογή οικονομικών στοιχείων των φορέων της Τοπικής Αυτοδιοίκησης από τη Διεύθυνση Οικονομικών Τ.Α. του Υπουργείου Εσωτερικών με σκοπό τη διευκόλυνση των φορέων στην παροχή των εκάστοτε αναγκαίων στοιχείων που δεν υποβάλλονται μέσω του Κόμβου Διαλειτουργικότητας, αλλά υποβάλλονταν μέσω ηλεκτρονικών διευθύνσεων του ΥΠΕΣ. Ενδεικτικά θα υποβάλλονται τα παρακάτω:
α) οι πίνακες μηνιαίας καταγραφής δαπανών ΟΤΑ λόγω COVID-19,ΝΕΟ: Βάσει του υπ’ αριθμόν 48304/29.6.2021 εγγράφου του ΥΠΕΣ οι πίνακες που θα υποβάλλονται είναι οι κάτωθι:
α) «COVIDOTA2021ΧΧ_» για δήμους, περιφέρειες και ΝΠΔΔ και
β) «COVIDNPID2021ΧΧ_» για ΝΠΙΔ
όπου ΧΧ είναι ο μήνας αναφοράς (πχ για τον Ιούνιο 2021 COVIDOTA202106_). Τονίζεται ότι αρχεία τα οποία δεν φέρουν τη συγκεκριμένη ονομασία θα απορρίπτονται από το σύστημα.
Επιπλέον διευκρινίζονται τα κάτωθι:
1) Η υποβολή του αρχείου γίνεται από τον/την στατιστικό/ή ανταποκριτή/τρια του φορέα χρησιμοποιώντας το μοναδικό δωδεκαψήφιο κωδικό και το password που του έχουν αποσταλεί.
2) Το υποβαλλόμενο αρχείο πρέπει να είναι σε μορφή .xlsx ή .xls, σε διαφορετική περίπτωση δεν θα είναι δυνατή η ανάρτησή του.
3) Μετά την παρέλευση του μήνα εντός του οποίου προβλέπεται η υποχρέωση υποβολής του αρχείου, ο ειδικός διαδικτυακός τόπος δεν θα είναι διαθέσιμος για την ανάρτηση του συγκεκριμένου πίνακα.
4) Αρχεία τα οποία θα αποστέλλονται στο ΥΠΕΣ με οποιονδήποτε άλλο τρόπο (π.χ. μέσω e-mail) θα απορρίπτονται.

ΝΕΟ: Βάσει του υπ’ αριθμόν 5378/31.1.2022 εγγράφου του ΥΠΕΣ οι πίνακες που θα υποβάλλονται για το 2022 είναι οι κάτωθι:
α) «COVIDOTA2022ΧΧ_» για δήμους, περιφέρειες και ΝΠΔΔ και
β) «COVIDNPID2022ΧΧ_» για ΝΠΙΔ
όπου ΧΧ είναι ο μήνας αναφοράς (πχ για τον Ιούνιο 2022 COVIDOTA202206_). Τονίζεται ότι αρχεία τα οποία δεν φέρουν τη συγκεκριμένη ονομασία θα απορρίπτονται από το σύστημα.
Η υποβολή του αρχείου θα πραγματοποιείται από τους στατιστικούς ανταποκριτές των φορέων, αποκλειστικά εντός δέκα πέντε (15) ημερών από την λήξη του μήνα αναφοράς. Τέλος, τονίζεται ότι μετά την παρέλευση της ανωτέρω προθεσμίας ο ειδικός διαδικτυακός τόπος δεν θα είναι διαθέσιμος για την ανάρτηση του αρχείου.

β) οι αναλυτικές καταστάσεις ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων του άρθρου 107 του ν. 4714/2020,

ΝΕΟ: Βάσει του υπ’ αριθμόν 48334/29.6.2021 εγγράφου του ΥΠΕΣ, ο πίνακας που θα υποβάλλετε από τους φορείς θα είναι σύμφωνα με το πρότυπο αρχείο «ARREARS2021ΧΧ_», όπου ΧΧ = μήνας αναφοράς.

ΝΕΟ: Με το υπ’ αριθμόν 68855/22-9-21 έγγραφο ορίστηκε νέο αρχείο με τίτλο «ARREARS2021XX_» υποβολής της τριμηνιαίας κατάστασης ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων στο οποίο έχει προστεθεί νέο tab με τίτλο « ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΠΟΣΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ» στο οποίο θα συγκεντρώνονται τα ποσά του πίνακα [02. ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΑΡΑΣΤΑΤΙΚΩΝ] ανά λόγο μη εξόφλησης και θα υπολογίζεται το υπόλοιπο που πρέπει να έχει ο ειδικός λογαριασμός του ΟΤΑ στο ΤΠΔ για την κάλυψη των ληξιπρόθεσμων οφειλών του προς τρίτους κατά την 15.10.2021.

γ) οι ετήσιοι πίνακες κατάρτισης του ΜΠΔΣ και τα στοιχεία επισκόπησης δαπανών).

δ) ΝΕΟ: Πίνακας στοιχείων εκτελεστέων έργων. Με την έκδοση της υπ’ αριθμόν 17326/2022 (ΦΕΚ 1370/Β/23-03-2022) Απόφασης του ΥΠΕΣ προστίθεται στις υποχρεώσεις των ΟΤΑ, η υποβολή στοιχείων εκτελεστέων έργων, δηλαδή τα βασικά στοιχεία των εκτελεστέων έργων των υπόχρεων φορέων που άπτονται της ταξινόμησης, του προϋπολογισμού, του προγραμματισμού, της χρηματοδότησης, της υφιστάμενης κατάστασης και της υλοποίησης, σε επίπεδο έργου. Σε συνέχεια της ανωτέρω απόφασης, εκδόθηκε η υπ’ αριθμόν 316/10.5.2022 εγκύκλιος του ΥΠΕΣ με την οποία καθορίζεται η μορφή και το περιεχόμενο των ανωτέρω. Συγκεκριμένα, οι υπόχρεοι φορείς θα πρέπει να αποστέλλουν, από εδώ και στο εξής κάθε μήνα συμπληρωμένο το πρότυπο αρχείο «INVEST2022XX_», (ΧΧ=μήνας αναφοράς) στον ΕΔΤ https://aftodioikisi.ypes.gr/, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη λήξη του μήνα αναφοράς. Τα εν λόγω στοιχεία θα υποβληθούν αρχής γενομένης από τον μήνα Μάιο 2022 και προθεσμία υποβολής την 15η.06.2022.

Η υποβολή των στοιχείων θα πραγματοποιείται από τους στατιστικούς ανταποκριτές σύμφωνα με τα όσα ορίζονται στην 2816/30.01.2018 (Β’ 350), όπως αυτή τροποποιήθηκε και ισχύει με την 33073/27.04.2021 (Β΄ 1861) απόφαση του ΥΠΕΣ. Επισημαίνεται ότι για τα ανωτέρω στοιχεία, οι στατιστικοί ανταποκριτές θα είναι υπεύθυνοι μόνο για την ανάρτηση των στοιχείων στο διαδικτυακό τόπο https://aftodioikisi.ypes.gr/, ενώ για το περιεχόμενο των στοιχείων, στα υποβαλλόμενα αρχεία θα αναγράφονται σε ειδικό σημείο τα στοιχεία επικοινωνίας του υπεύθυνου υπαλλήλου για την παροχή πληροφοριών.

Ποιες δαπάνες συμπεριλαμβάνονται στον εν λόγω πίνακα;
Ο πίνακας συμπληρώνεται με τα βασικά στοιχεία ταξινόμησης, προϋπολογισμού, χρηματοδότησης και κατάστασης υλοποίησης κατά την τελευταία ημέρα του μήνα αναφοράς, των έργων που:
α) έχουν ενταχθεί στον προγραμματισμό εκτελεστέων έργων του φορέα είτε με την ενσωμάτωσή τους στο τεχνικό πρόγραμμα έργων είτε με την εγγραφή τους στον ετήσιο προϋπολογισμό είτε με την ανάληψη πολυετούς υποχρέωσης ή
β) έχουν ενταχθεί σε χρηματοδοτικά προγράμματα αλλά δεν έχει πραγματοποιηθεί η ένταξη τους στον προγραμματισμό του φορέα σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο στοιχείο (α).

ΝΕΟ: Εκδόθηκε η υπ’ αριθμόν 422/29515/2023 Εγκύκλιος του Υπ. Εσωτερικών η οποία δίνει οδηγίες αναφορικά με το περιεχόμενο και τη διαδικασία υποβολής των πινάκων εκτελεστέων έργων έτους 2023, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην 2816/30.01.2018 (Β΄ 350) απόφαση όπως αυτή έχει τροποποιηθεί και ισχύει. Πιο συγκεκριμένα, με βάση την ανωτέρω εγκύκλιο, στους πίνακες εκτελεστέων έργων έτους 2023 θα καταγράφονται τα βασικά στοιχεία ταξινόμησης, προϋπολογισμού, χρηματοδότησης και κατάστασης υλοποίησης των έργων, των μελετών και των λοιπών δράσεων των δήμων, των περιφερειών και των λοιπών φορέων της αυτοδιοίκησης, που πληρούν τις κάτωθι προϋποθέσεις:

α) έχουν ενταχθεί σε χρηματοδοτικά προγράμματα της Κεντρικής Κυβέρνησης, ανεξάρτητα από το εάν έχει ολοκληρωθεί η εγγραφή τους στον προϋπολογισμό ή έχει εκδοθεί η απόφαση πολυετούς ανάληψης υποχρέωσης,
β) η εγκεκριμένη χρηματοδότηση υπερβαίνει το ποσό των 20.000€ και
γ) δεν είχαν ολοκληρωθεί ή απενταχθεί και δεν είχαν αποπληρωθεί μέχρι τις 31.12.2022.

Συνεπώς, για το έτος 2023 δεν θα καταγράφονται στον πίνακα τα στοιχεία των εκτελεστέων έργων που χρηματοδοτούνται εξολοκλήρου από ίδιους πόρους (ΚΑΠ, ΣΑΤΑ, ίδια έσοδα κ.τ.λ.) ή από δανεισμό. Κατά τα λοιπά, η δομή του πίνακα δεν έχει μεταβληθεί.

Χρόνος και τρόπος υποβολής:
Υπενθυμίζεται ότι τα στοιχεία υποβάλλονται στον Ειδικό Διαδικτυακό Τόπο του Υπουργείου Εσωτερικών (ΥΠΕΣ) https://aftodioikisi.ypes.gr, εντός δεκαπέντε (15) ημερών από τη λήξη του μήνα αναφοράς, μέσω του πρότυπου αρχείου «INVEST2023XX_» όπου ΧΧ = μήνας αναφοράς. Τέλος, επισημαίνεται ότι (α) ο κάθε φορέας θα συμπληρώνει και θα αναρτά ένα ενιαίο αρχείο στον ΕΔΤ και (β) η ανάρτηση θα πραγματοποιείται από τον στατιστικό ανταποκριτή.

Υπόχρεοι κατάρτισης και υποβολής του πίνακα εκτελεστέων έργων:
Με το άρθρο 6 της 2816/30.01.2018 (Β΄ 350) Απόφασης, η ευθύνη για την υποβολή των στοιχείων έχει ανατεθεί στους Προϊσταμένους Οικονομικών Υπηρεσιών (ΠΟΥ). Ωστόσο, προκειμένου να διευκολυνθούν οι ΠΟΥ στο έργο τους, στην παράγραφο 6.4 ορίζεται με σαφήνεια ότι οι προϊστάμενοι των οργανικών μονάδων με αρμοδιότητες επί του προγραμματισμού, της υλοποίησης και της παρακολούθησης των έργων των υπόχρεων φορέων - ενδεικτικά οι προϊστάμενοι των τεχνικών υπηρεσιών και των μονάδων προγραμματισμού - υποχρεούνται να μεριμνούν για την έγκαιρη και ορθή διάθεση των απαραίτητων στοιχείων και πληροφοριών στις οικονομικές υπηρεσίες και, κυρίως, στους στατιστικούς ανταποκριτές, σύμφωνα με τις υποδείξεις των Προϊσταμένων Οικονομικών Υπηρεσιών. Συνεπώς, στον ΠΟΥ έχει ανατεθεί επί της ουσίας ο συντονισμός των εμπλεκόμενων μονάδων προκειμένου να διασφαλιστεί η παραγωγή και έγκαιρη υποβολή του αρχείου εκτελεστέων έργων. Για την αποφυγή ενδεχόμενων δυσλειτουργιών και προβλημάτων συνεννόησης ανάμεσα στις υπηρεσίες, προτείνεται ο καθορισμός εσωτερικής διαδικασίας κατόπιν επίσπευσης της οικονομικής υπηρεσίας, με την αποστολή εγκυκλίου του επικεφαλής του φορέα προς τις εμπλεκόμενες μονάδες, στην οποία θα προσδιορίζονται οι ρόλοι, οι υποχρεώσεις τους και η απαιτούμενη μηνιαία ροή εργασιών για την εμπρόθεσμη και ορθή παραγωγή του πίνακα εκτελεστέων έργων.

ΝΕΟ: Στις 2/6/2021 εκδόθηκε η υπ' αριθμόν 419/2021 εγκύκλιος του ΥΠΕΣ κατ' εφαρμογή της απόφασης με αριθμό 2816/2018, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την υπ' αριθμόν 33073/27-4-2021 στην οποία παρέχονται οδηγίες για τον τρόπο υποβολής των οικονομικών στοιχείων στις διάφορες βάσεις δεδομένων του ΥΠΕΣ. Πιο συγκεκριμένα:

Κόμβος διαλειτουργικότητας:
Διευκρινίζεται ότι υπόχρεοι υποβολής στοιχείων είναι όλοι οι φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, εξαιρουμένων των σχολικών επιτροπών. Η υποβολή των στοιχείων γίνεται σύμφωνα με όσα προβλέπονται στην Εγκύκλιο 9/2018 (παρ. Β και Δ), είτε δηλαδή αυτόματα μέσω 2 κατάλληλων διαδικτυακών υπηρεσιών – διεπαφών (web services), είτε με μεταφόρτωση αρχείων xml ή /xls στη διαδικτυακή εφαρμογή http://komvos.ypes.gr/stats.

Νέος ειδικός διαδικτυακός τόπος (aftodioikisi.ypes.gr):
Υπενθυμίζεται ότι αρχής γενομένης από τα στοιχεία του Ιουνίου 2021 θα χρησιμοποιείται για τη συλλογή των στοιχείων για τα οποία δεν υπάρχει δυνατότητα υποβολής τους μέσω του Κόμβου και τα οποία μέχρι σήμερα υποβάλλονταν με e-mail. Τα στοιχεία τα οποία θα υποβάλλονται είναι τα παρακάτω:
α) Οι αναλυτικές καταστάσεις ληξιπρόθεσμων υποχρεώσεων προς τρίτους του άρθρου 107 του ν. 4714/2020
β) Τα αρχεία δαπανών covid-19
γ) προστέθηκαν τα ετήσια σχέδια προϋπολογισμών για την παροχή γνώμης από το Παρατηρητήριο τα οποία, μέχρι πρότινος, υποβάλλονταν στην ΕΕΤΑΑ (Νέο)
δ) προστέθηκαν οι επικυρωμένοι προϋπολογισμοί οι οποίοι υποβάλλονταν στην ΕΕΤΑΑ (Νέο).Προσοχή: ενώ υπάρχει αυτή η πρόβλεψη, στην πραγματικότητα εκδόθηκε το έγγραφο από το ΥΠΕΣ με αριθμό 88596/29-11-21 στο οποίο ορίζεται η ανάρτηση του επικυρωμένου Π/Υ μόνο στον κόμβο Διαλειτουργικότητας αναρτώντας υποβάλλοντας το αρχείο " ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ_99-2022" επιλέγοντας στο μήνα "Τελικός Προϋπολογισμός". Επομένως, θεωρούμε ότι δεν τίθεται θέμα ανάρτησης του επικυρωμένου Π/Υ στην αυτοδιοίκηση.
ε) Οι πίνακες προβλέψεων ΜΠΔΣ
στ) προστέθηκαν οι ετήσιες οικονομικές καταστάσεις (Νέο)

Μετάβαση των νομικών προσώπων από τη Διαδικτυακή Βάση Δεδομένων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας
Αρχής γενομένης από τα στοιχεία του μηνός Ιανουαρίου 2022, δηλαδή από την 1η.2.2022, η διαδικτυακή βάση δεδομένων θα καταργηθεί και ο Κόμβος Διαλειτουργικότητας θα καταστεί η αποκλειστική βάση συλλογής των δημοσιονομικών στοιχείων όλων των φορέων της τοπικής αυτοδιοίκησης.

Επιπλέον, γίνεται ειδική αναφορά στην υπ’ αριθμόν 33073/27.04.2021 απόφαση με την οποία τροποποιείται η 2816/30.01.2018 ως προς τις διατάξεις που άπτονται στον ορισμό των στατιστικών ανταποκριτών (δείτε εδώ τη σχετική ανάλυση). Σε αυτό το πλαίσιο τονίζεται ότι οι ΠΟΥ των δήμων και των περιφερειών οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να διασφαλίσουν ότι τα νομικά τους πρόσωπα είναι συνεπή στις υποχρεώσεις υποβολής οικονομικών στοιχείων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας, στις βάσεις δεδομένων του ΥΠΕΣ και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.

Με ποιον τρόπο θα αντλείται η κατάσταση ενσωμάτωσης των οικονομικών στοιχείων, η οποία αποτελεί απαραίτητη προϋπόθεση για την παροχή επιχορηγήσεων σε ΝΠΔΔ και ΝΠΙΔ;
Υπενθυμίζεται ότι το ΥΠΕΣ δημοσιεύει, σε μηνιαία βάση, κατάσταση με τους δήμους, τις περιφέρειες και τα νομικά πρόσωπα που έχουν υποβάλει εμπρόθεσμα τα οικονομικά τους στοιχεία στις βάσεις δεδομένων του σύμφωνα με την 2816/30-01-2018 απόφαση. Η εν λόγω κατάσταση επέχει θέση βεβαίωσης και αποτελεί απαραίτητο δικαιολογητικό για την παροχή επιχορήγησης ή χρηματοδότησης προς τα ΝΠΔΔ και τα ΝΠΙΔ από πιστώσεις του Κρατικού Προϋπολογισμού. Στο πλαίσιο της πλήρους μετάβασης των νομικών προσώπων από τη Διαδικτυακή Βάση Δεδομένων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας, οι καταστάσεις (βεβαιώσεις) ενσωμάτωσης των οικονομικών στοιχείων που αφορούν τους μήνες Οκτώβριο, Νοέμβριο και Δεκέμβριο 2021 θα εκδοθούν βάσει των στοιχείων και στις δύο (2) βάσεις. Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χορήγηση βεβαίωσης (ένδειξη «ΝΑΙ» στη μηνιαία κατάσταση) θα αποτελεί η πλήρης και ορθή ενημέρωση και των δύο (2) βάσεων δεδομένων με τα στοιχεία εσόδων και εξόδων, μητρώου δεσμεύσεων και εγκυκλίου 2/61968/0094/17.09.2010 (διαθέσιμα, δάνεια και υποχρεώσεις). Αρχής γενομένης από τα στοιχεία του Ιανουαρίου 2022, το σύνολο των καταστάσεων ενσωμάτωσης θα εκδίδονται αποκλειστικά βάσει των στοιχείων που υποβάλλονται στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας, μέσω των αναφορών «Απολογιστικά Στοιχεία», «Στοιχεία Μητρώου Δεσμεύσεων» και «Μηνιαία Στοιχεία Εγκυκλίου 2/61968/0094/17.09.2010 (διαθέσιμα, δάνεια, υποχρεώσεις).». Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση υποβολής εμφανώς λανθασμένων στοιχείων, δεν θα βεβαιώνεται η ενσωμάτωση των στοιχείων στον Κόμβο.

Διευκρινίσεις ως προς τη διαδικασία αναθεώρησης των υποβληθέντων στοιχείων στις βάσεις δεδομένων του ΥΠΕΣ:
1) Η αναθεώρηση των στοιχείων στον Κόμβο Διαλειτουργικότητας θα πραγματοποιείται αυτόματα, από 1-26/2 και από 1-30/9, χωρίς αίτημα από το φορέα. Σε περίπτωση που δεν διαθέτει webservice, η αναθεώρηση θα γίνεται μέσω της εφαρμογής stats.
2) Κατά την αναθεώρηση, για τα έτη 2019 και 2020, τα νομικά πρόσωπα θα πρέπει να ενημερώνουν ταυτόχρονα τον Κόμβο Διαλειτουργικότητας και τη Διαδικτυακή Βάση Δεδομένων. Τα στατιστικά δελτία της Διαδικτυακής Βάσης Δεδομένων θα από-οριστικοποιούνται και θα οριστικοποιούνται εκ νέου αυτόματα κατά τα ανωτέρω χρονικά διαστήματα.
3) Ταυτόχρονα με την ανάρτηση των αρχείων των οικονομικών καταστάσεων του έτους στον Ειδικό Διαδικτυακό Τόπο https://aftodioikisi.ypes.gr, οι στατιστικοί ανταποκριτές θα υποβάλουν αίτημα αναθεώρησης των οικονομικών στοιχείων της χρήσης στην οποία αφορούν οι οικονομικές καταστάσεις.

Τέλος, στην εν λόγω εγκύκλιο, παρατίθεται συνοπτικός πίνακας με τα υποβαλλόμενα μηνιαία στοιχεία καθώς και την βάση δεδομένων που πρέπει να αναρτώνται.

Πρόσβαση των στατιστικών ανταποκριτών στον διαδικτυακό τόπο Για την πρόσβαση των στατιστικών ανταποκριτών στο διαδικτυακό τόπο είναι απαραίτητη η παροχή ενός μοναδικού κωδικού (password), ο οποίος θα τους αποσταλεί ηλεκτρονικά αφού συμπληρώσουν τον ΠΙΝΑΚΑ Β: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΤΗ που επισυνάπτεται και τον αποστείλουν ηλεκτρονικά (σε μορφή αρχείου .xls ή .xlsx) στην ηλεκτρονική διεύθυνση data-ota@ypes.gr. Το ηλεκτρονικό μήνυμα και το αντίστοιχο αρχείο excel θα πρέπει να έχουν ως τίτλο την πλήρη επωνυμία του φορέα.
Διεύθυνση της πλατφόρμας Η εφαρμογή είναι προσπελάσιμη μέσω της κεντρικής σελίδας της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων → Δημόσια Διοίκηση → Σύνοψη Μητρώου Δεσμεύσεων στη διαδρομή:

https://www.gsis.gr/dimosia-dioikisi/loipes-ypiresies-dd/synopsi-mitrooy-desmeyseon.

Υπόχρεοι φορείς

 

Στο συνημμένο ΠΙΝΑΚΑ Α: ΦΟΡΕΙΣ-ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ περιλαμβάνονται οι υπόχρεοι φορείς εγγραφής στην πλατφόρμα. Στην περίπτωση που στον εν λόγω Πίνακα συμπεριλαμβάνονται φορείς οι οποίοι έχουν καταργηθεί/λυθεί/συγχωνευτεί ή δεν συμπεριλαμβάνονται υφιστάμενοι φορείς, καλείται ο Προϊστάμενος Οικονομικών Υπηρεσιών του εποπτεύοντος ΟΤΑ/Δήμου να ενημερώσει σχετικά ακολουθώντας τις οδηγίες του εγγράφου.

Eπισημαίνεται ότι οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις στις οποίες αποστέλλονται μέχρι σήμερα τα στοιχεία της πρώτης παραγράφου, καταργούνται από 01-07-2021 και συνεπώς, αρχής γενομένης από τα στοιχεία του Μαΐου 2021, όλα τα σχετικά αρχεία θα υποβάλλονται στην υπηρεσία μας αποκλειστικά και μόνο στο διαδικτυακό τόπο https://aftodioikisi.ypes.gr/.