Αρχική ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ Πρόσκληση σεμιναρίου: “Αρμοδιότητες & Λειτουργία Επιτροπών προμηθειών και Παροχής Γενικών Υπηρεσιών Βάση του Ν. 4412/2016”

Πρόσκληση σεμιναρίου: “Αρμοδιότητες & Λειτουργία Επιτροπών προμηθειών και Παροχής Γενικών Υπηρεσιών Βάση του Ν. 4412/2016”

ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πρόσκληση Σεμιναρίου 19/4/2018

Το πιστοποιημένο από το Υπουργείο Παιδείας, Κέντρο Δια βίου μάθησης με την επωνυμία «Κέντρο Εκπαίδευσης», διοργανώνει το ακόλουθο εκπαιδευτικό μονοήμερο σεμινάριο, συνολικής διάρκειας έξι(06) ωρών με θέμα:

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ & ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

ΚΑΙ

ΠΑΡΟΧΗΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ Ν. 4412/2016


Σκοπός του σεμιναρίου είναι:
α) να καταστήσει ικανά τα μέλη των επιτροπών διενέργειας των διαγωνισμών προμηθειών – παροχής γενικών υπηρεσιών και αξιολόγησης των προσφορών, να ανταπεξέλθουν στο έργο τους.
β) να καταστήσει ικανά τα μέλη των επιτροπών παρακολούθησης και παραλαβής του συμβατικού αντικειμένου δημοσίων συμβάσεων προμηθειών – παροχής γενικών υπηρεσιών, να ανταπεξέλθουν στο έργο τους.
γ) να καταστήσει ικανούς τους εμπλεκόμενους υπαλλήλους στην εκτέλεση των απαιτούμενων ενεργειών για την διενέργεια και την υλοποίηση – παρακολούθηση δημοσίων συμβάσεων προμηθειών – γενικών υπηρεσιών.

Ενδεικτικά, θα γίνει αναλυτική παρουσίαση στους ακόλουθους τομείς :

Εισαγωγική προσέγγιση στο νέο θεσμικό πλαίσιο

• Εννοιολογικοί προσδιορισμοί - Ορισμοί
• Ισχύον θεσμικό πλαίσιο

Είδη επιτροπών

• Επιτροπή διενέργειας διαγωνισμών/ αξιολόγησης προσφορών
• Επιτροπή παρακολούθησης και παραλαβής συμβάσεων προμηθειών
• Επιτροπή παραλαβής του αντικειμένου (τμηματικού ή συνολικού) συμβάσεων παροχής υπηρεσιών
• Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων κατά το στάδιο της ανάθεσης

Προϋποθέσεις για την ορθή λειτουργία των επιτροπών

• Ορθή σύνταξη των τεχνικών προδιαγραφών (μελέτης)
• Ορθή σύνταξη της διακήρυξης

Στο τέλος κάθε ενότητας θα πραγματοποιηθεί αναλυτική συζήτηση με σκοπό την επίλυση γενικών ερωτημάτων που αφορούν προμήθειες – υπηρεσίες σύμφωνα με τις νέες εξελίξεις.

Ημερομηνία πραγματοποίησης: Πέμπτη 19/4/2018
Χρόνος πραγματοποίησης: 9.00 πμ – 15.00 μμ
Κόστος συμμετοχής/άτομο: 90 ευρώ
Χώρος πραγματοποίησης των σεμιναρίων: Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Κέντρο Εκπαίδευσης» - Λ. Βουλιαγμένης 564Β’, 1ος όροφος (πλησίον του σταθμού Μετρό Αλίμου, πάνω από την αντιπροσωπεία της Citroen).

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε :
• Μέλη επιτροπών
• Μέλη της διοίκησης των φορέων του Δημοσίου
• Προϊσταμένους των Οικονομικών Υπηρεσιών
• Υπαλλήλους των Οικονομικών και Λοιπών Υπηρεσιών. που ασχολούνται με την διενέργεια και την υλοποίηση – παρακολούθηση δημοσίων συμβάσεων προμηθειών – υπηρεσιών.

Εισηγητές :
• Κοκκινογένη Κατερίνα, Στέλεχος Ο.Τ.Α., με πολυετή εμπειρία σε θέματα σύναψης δημοσίων συμβάσεων προμηθειών – παροχής υπηρεσιών.
• Γιαμαλής Στράτος, Οικονομολόγος, ειδικός σύμβουλος για θέματα προμηθειών – παροχής υπηρεσιών.

Για την διασφάλιση της ποιότητας και της επιτυχίας της εκδήλωσης ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος (έως 40 άτομα) και θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας. Κατά συνέπεια παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν άμεσα με την υπεύθυνη διοργάνωσης του σεμιναρίου κυρία Γκέκη Κωνσταντίνα στα τηλ. 210-9409938, 210-9483223, 210-9948116, 210-9926941 καθημερινά από τις 9:00 π.μ έως και τις 17:00 μ.μ για δηλώσεις συμμετοχής και παροχή διευκρινήσεων. Σε περίπτωση που οι ενδιαφερόμενοι αδυνατούν να παρευρεθούν στο σεμινάριο οφείλουν να ενημερώσουν την υπεύθυνη του σεμιναρίου τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες πριν την διεξαγωγή του.

Τα σεμινάρια απευθύνονται ΑΥΣΤΗΡΑ στα μέλη της διοίκησης και στους υπηρεσιακούς παράγοντες των Δήμων και των δημοτικών νομικών προσώπων.
Στο σεμινάριο ΔΕΝ μπορούν να λάβουν μέρος οι οποιασδήποτε μορφής ιδιώτες, ανεξάρτητα με την σχέση που μπορεί να έχουν με Δήμους ή με δημοτικά νομικά πρόσωπα.
.


Με εκτίμηση

Για τo «Κέντρο Εκπαίδευσης»
Καραγιλάνης Σταύρος
Υπεύθυνος προγράμματος

Please rate this

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Total
0
Share