Απάντηση από Υπ.Εσωτερικών :
Όπως ρητά αναφέρεται στην υπ' αριθ. 19/2017 Εγκύκλιο του Υπουργείου Εσωτερικών, «με τις διατάξεις της παρ. 2 του ίδιου άρθρου (ά. 24 ν. 4479/2017) παρέχεται η δυνατότητα (πους οικείους ΟΤΑ και στα νομικά πρόσωπα αυτών, μέχρι την ημερομηνία κατάρτισης των προσωρινών πινάκων διοριστέων για την κάλυψη είτε των συνιστώμενων νέων θέσεων είτε των υφιστάμενων κενών οργανικών θέσεων ανταποδοτικών υπηρεσιών καθαριότητας να απασχολούν το σύνολο του προσωπικού που είχε προσληφθεί σε θέσεις αντίστοιχων καθηκόντων με συμβάσεις εργασίας ορισμένου χρόνου και εξακολουθούσε να παρέχει τις υπηρεσίες του μέχρι την 7.62017», εφόσον συντρέχουν οι αναφερόμενες στην ανωτέρω διάταξη προϋποθέσεις. Το γεγονός ότι η διάταξη της παρ. 2 του άρθρου 15 του ν. 4456/2017, με την οποία δόθηκε στους ΟΤΑ η δυνατότητα (σε περίπτωση μη επάρκειας των εσόδων από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας) κάλυψης των σχετικών δαπανών και από τα κάθε είδους έσοδά τους, τέθηκε σε ισχύ την 1.3.2017, επιτρέπει κατ' αρχήν την πιθανολόγηση ότι, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, οι προϋπολογισμοί των ΟΤΑ για το τρέχον έτος -που είχαν ήδη καταρτιστεί- θα έχουν ήδη περιλάβει αντίστοιχες προβλέψεις, που θα επιτρέπουν την κάλυψη των δαπανών αυτών από τα ανταποδοτικά τέλη. Σε κάθε περίπτωση, όμως, εφόσον μας διαβιβαστούν στοιχεία από τα οποία να προκύπτει αδυναμία των ΟΤΑ να καλύψουν τις δαπάνες μισθοδοσίας των νέων αυτών συμβάσεων, που θα συναφθούν υπό τις εξαιρετικές προϋποθέσεις της παρ. 2 του άρθρου 24 του ν. 4479/2017 και ενόψει του εξαιρετικού καθεστώτος που εισάγεται με την εν λόγω διάταξη, για λόγους δημοσίου συμφέροντος και άμεσης αντιμετώπισης ενδεχόμενων κινδύνων για τη δημόσια υγεία, το Υπουργείο Εσωτερικών προτίθεται να αναλάβει άμεσα νομοθετική πρωτοβουλία που θα επιτρέπει την κάλυψη των δαπανών αυτών (σε περίπτωση μη επάρκειας των εσόδων από τα ανταποδοτικά τέλη) και από τα κάθε είδους έσοδα των ΟΤΑ.