ΑΔΕΙΑ ΑΝΕΥ ΑΠΟΔΟΧΩΝ
Καλημέρα σας,
Υπάλληλος του Δήμου μας εχει υποβάλει αίτηση για χορήγηση άδειας ανευ αποδοχών για το μήνα Δεκέμβριο .
Την ενημερώσαμε ότι επειδή δεν έχει λάβει την κανονική της άδεια έτους 2022 θα πρέπει πρώτα να τελειώσει με την εκκρεμότητα της κανονικής της άδειας και κατόπιν να λάβει την άδεια ανευ αποδχών.
η συνάδελφος επιμένει να λάβει την άδεια άνευ αποδοχών υποστηρίζοντας ότι δεν έχει διαβάσει κάπου ότι η αδεια ανευ αποδοχών λαμβάνεται αφού πρώτα τελειώσουν όλες οι εκκρεμείς άδειες .
Σας παρακαλώ πολύ ενημερώστε μας για το αν είναι ορθή η απάντηση που της δώσαμε ή μπορεί να λ;αμβάνει άδειες ανευ αποδοχών ενώ εκκρεμεί η κανονική της άδεια
Υπάλληλος του Δήμου μας εχει υποβάλει αίτηση για χορήγηση άδειας ανευ αποδοχών για το μήνα Δεκέμβριο .
Την ενημερώσαμε ότι επειδή δεν έχει λάβει την κανονική της άδεια έτους 2022 θα πρέπει πρώτα να τελειώσει με την εκκρεμότητα της κανονικής της άδειας και κατόπιν να λάβει την άδεια ανευ αποδχών.
η συνάδελφος επιμένει να λάβει την άδεια άνευ αποδοχών υποστηρίζοντας ότι δεν έχει διαβάσει κάπου ότι η αδεια ανευ αποδοχών λαμβάνεται αφού πρώτα τελειώσουν όλες οι εκκρεμείς άδειες .
Σας παρακαλώ πολύ ενημερώστε μας για το αν είναι ορθή η απάντηση που της δώσαμε ή μπορεί να λ;αμβάνει άδειες ανευ αποδοχών ενώ εκκρεμεί η κανονική της άδεια
