Έχουμε τα παρακάτω ερωτήματα σχετικά με τις τηλεπικοινωνιακές συνδέσεις:
Α)΄Θέλουμε να προσθέσουμε μία νέα τηλεφωνική σύνδεση με υπηρεσία ADSL (για δεδομένα) σε ένα κτίριο του Δήμου όπου μπορούμε να πάρουμε τέτοιες συνδέσεις από διάφορους παρόχους. Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουμε?
Σχετικά επιμέρους ζητήματα για διασαφήνιση του ερωτήματος:
- Χρειάζεται απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου ή/και καθορισμός άνω ορίου χρεώσεων?
- Χρειάζεται ανάρτηση στο μητρώο συμβάσεων (ΚΗΜΔΗΣ) και αν ναι, ποιο ποσό θα αναγραφεί στο ΚΗΜΔΗΣ σαν εκτιμώμενο ποσό της δαπάνης όταν αυτό δεν είναι γνωστό αφού μπορεί να μεταβάλλεται ανάλογα με τη χρήση?
- Στη σύνδεση που θα γίνει δεν θέλουμε να υπάρχει ημερομηνία λήξης. Πώς καθορίζεται το συνολικό ποσό της σύμβασης σε αυτή την περίπτωση καθώς και τα εξαρτώμενα από αυτό (αν είναι απευθείας ανάθεση, αν χρειάζεται να γίνει σύμβαση, κλπ)?
- Εάν απαιτηθεί διαδικασία ανάθεσης υπηρεσιών θα πρέπει για κάθε λογαριασμό που έρχεται (κάθε μήνα) να γίνεται πρωτόκολλο παραλαβής από την αντίστοιχη επιτροπή παραλαβής υπηρεσιών?
- Τα σχετικά εντάλματα πληρωμής των λογαριασμών πρέπει να αναρτώνται στο μητρώο συμβάσεων?
Β) - Αλλάζουν οι απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα (Α) εάν η σύνδεση έχει μόνο φωνή ή μόνο δεδομένα? Η ερώτηση γίνεται γιατί αν δεν έχει φωνή είναι σταθερό και γνωστό το συνολικό κόστος της σύνδεσης ανά μήνα.
- Αλλάζουν οι απαντήσεις στο παραπάνω ερώτημα (Α) εάν στο χώρο που θέλουμε να μπει η νέα σύνδεση υπάρχει δυνατότητα να δοθεί τέτοια σύνδεση μόνο από τον ΟΤΕ και όχι από κάποιο άλλο πάροχο? (π.χ. η διαδικασία τότε γίνεται μη ανταγωνιστική?).
Γ)Θέλουμε να προσθέσουμε κάποιες νέες συνδέσεις κινητής τηλεφωνίας οι οποίες όμως δεν θα έχουν δυνατότητα μεταφοράς φωνής, αλλά μόνο δεδομένων, έτσι ώστε να συνδεθούν με το Δήμο κάποιες έξυπνες συσκευές (π.χ. πινακίδες). Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθήσουμε?
Σχετικά επιμέρους ζητήματα για διασαφήνιση του ερωτήματος:
- Χρειάζεται απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου ή/και καθορισμός άνω ορίου χρεώσεων?
- Αυτές οι συνδέσεις πρέπει να καταχωρούνται και στο ΕΣΥΠ?
- Εάν απαιτηθεί διαδικασία ανάθεσης υπηρεσιών θα πρέπει για κάθε λογαριασμό που έρχεται (κάθε μήνα) να γίνεται πρωτόκολλο παραλαβής από την αντίστοιχη επιτροπή παραλαβής υπηρεσιών?
- Τα σχετικά εντάλματα πληρωμής των λογαριασμών πρέπει να αναρτώνται στο μητρώο συμβάσεων?
- Στη σύνδεση που θα γίνει δεν θέλουμε να υπάρχει ημερομηνία λήξης. Πώς καθορίζεται το συνολικό ποσό της σύμβασης σε αυτή την περίπτωση καθώς και τα εξαρτώμενα από αυτό (αν μπορεί να γίνει απευθείας ανάθεση, αν χρειάζεται να γίνει σύμβαση, κλπ)?
- Δεδομένου ότι ο Δήμος έχει αρκετές άλλες τέτοιες συνδέσεις, όταν απαιτηθεί μία νέα σύνδεση (π.χ. λόγω κάποιου έργου ΕΣΠΑ), αυτή αντιμετωπίζεται ξεχωριστά από τις άλλες ή πρέπει αυτές να αντιμετωπίζονται συνολικά? Δηλαδή απαιτείται να αθροίζεται το συνολικό κόστος όλων αυτών των συνδέσεων για κάποιο διάστημα (π.χ. ένα έτος) και αν αυτό ξεπερνά το όριο της απευθείας ανάθεσης να χρειάζεται π.χ. πρόχειρος διαγωνισμός για το σύνολο των συνδέσεων?
Δ)Ποια διαδικασία πρέπει να ακολουθηθεί για υπάρχουσες συνδέσεις (σταθερής ή κινητής) στις οποίες απλά θέλουμε να αλλάξουμε το πακέτο κάλυψης (π.χ. για να έχουμε περισσότερα δωρεάν λεπτά ομιλίας) ή να προσθέσουμε / αφαιρέσουμε μία υπηρεσία (π.χ. μία σύνδεση ADSL σε υπάρχουσα τηλεφωνική σύνδεση ή μία υπηρεσία φραγής κλήσεων η οποία έχει μηνιαία χρέωση).