Αρχική ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ Πρόσκληση σεμιναρίου για την εκμετάλλευση της κοινόχρηστης δημοτικής περιουσίας

Πρόσκληση σεμιναρίου για την εκμετάλλευση της κοινόχρηστης δημοτικής περιουσίας

ΚΕΝΤΡΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Πρόσκληση Σεμιναρίου 16/12/2016

Το πιστοποιημένο από το Υπουργείο Παιδείας, Κέντρο Δια βίου μάθησης με την επωνυμία «Κέντρο Εκπαίδευσης», διοργανώνει το ακόλουθο εκπαιδευτικό μονοήμερο σεμινάριο, συνολικής διάρκειας έξι (6) ωρών με θέμα :

“ΚΟΙΝΟΧΡΗΣΤΟΙ ΧΩΡΟΙ - ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ”



Σκοπός του σεμιναρίου
είναι να παρέχει στους συμμετέχοντες ενημέρωση σχετικά με το θεσμικό πλαίσιο που διέπει τον καθορισμό και την εκμετάλλευση της κοινόχρηστης δημοτικής περιουσίας, τις σχετικές υποχρεώσεις των ΟΤΑ, την απαραίτητη διαδικασία για την επιβολή και τον καθορισμό των εσόδων που αφορούν τους χώρους αυτούς, καθώς και το κύκλωμα βεβαίωσης των εσόδων.

Ενδεικτικά, θα γίνει αναλυτική παρουσίαση στους ακόλουθους τομείς :
• Ποια είναι η κοινόχρηστη περιουσία των ΟΤΑ

• 
Πως γίνεται ο καθορισμός των κοινόχρηστων δημοτικών χώρων που θα παραχωρηθούν προς εκμετάλλευση (πεζοδρόμια, πλατείες, κτλ.)

• 
Τρόποι παραχώρησης κοινόχρηστων χώρων (ανά περίπτωση)

• 
Έσοδα από την εκμετάλλευση και την παραχώρηση των κοινόχρηστων χώρων
o Δίκτυα ηλεκτρονικών επικοινωνιών
o Υπαίθριο στάσιμο εμπόριο
o Διαφήμιση
o Περίπτερα – Κυλικεία
o Παραχώρηση χώρων για τοποθέτηση τραπεζοκαθισμάτων
o Αιγιαλός – παραλίες

• Αυθαίρετη χρήση κοινόχρηστων χώρων και επιβολή προστίμων

• Συζήτηση θεμάτων που προκύπτουν από την επικαιρότητα και ενέργειες των ΟΤΑ

Ημερομηνίες πραγματοποίησης: Παρασκευή 16/12/2016
Χρόνος πραγματοποίησης : 9.00 πμ – 15.00 μμ
Κόστος συμμετοχής/άτομο: 70ευρώ
Χώρος πραγματοποίησης των σεμιναρίων :Κέντρο Δια Βίου Μάθησης «Κέντρο Εκπαίδευσης» - Λ. Βουλιαγμένης 564Β’, 1ος όροφος (πλησίον του σταθμού Μετρό Αλίμου, πάνω από την αντιπροσωπεία της Citroen).

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε :
• Μέλη της διοίκησης των Δήμων (Δημάρχους, Αντιδημάρχους, μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου) και των δημοτικών νομικών προσώπων (Προέδρους, Αντιπροέδρους, μέλη των Δ.Σ.)
• Προϊσταμένους των Οικονομικών Υπηρεσιών
• Υπαλλήλους των Οικονομικών Υπηρεσιών των Δήμων και των δημοτικών Ν.Π.Δ.Δ..

Εισηγητές :
• Δαλιέτου Μαρία,
Οικονομολόγος, Διευθύντρια Οικονομικής Υπηρεσίας του Δήμου Κηφισιάς
• Ντίμερης Μάριος,
Απόφοιτος σχολής Πολιτικών Επιστημών, ειδικός σύμβουλος για θέματα εσόδων και ταμειακής διαχείρισης των ΟΤΑ

Για την διασφάλιση της ποιότητας και της επιτυχίας της εκδήλωσης ο αριθμός των συμμετεχόντων θα είναι περιορισμένος (έως 33 άτομα) και θα τηρηθεί αυστηρή σειρά προτεραιότητας.
Κατά συνέπεια παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να επικοινωνήσουν άμεσα με την υπεύθυνη διοργάνωσης του σεμιναρίου κυρία Γκέκη Κωνσταντίνα στα τηλ. 210-9409938, 210-9483223, 210-9948116, 210-9926941 καθημερινά από τις 9:00 π.μ έως και τις 17:00 μ.μ για δηλώσεις συμμετοχής και παροχή διευκρινήσεων.

Τα σεμινάρια απευθύνονται ΑΥΣΤΗΡΑ στα μέλη της διοίκησης και στους υπηρεσιακούς παράγοντες των Δήμων και των δημοτικών νομικών προσώπων.

Στο σεμινάριο ΔΕΝ μπορούν να λάβουν μέρος οι οποιασδήποτε μορφής ιδιώτες, ανεξάρτητα με την σχέση που μπορεί να έχουν με Δήμους ή με δημοτικά νομικά πρόσωπα.

Με εκτίμηση

Για τo «Κέντρο Εκπαίδευσης»
Καραγιλάνης Σταύρος
Υπεύθυνος προγράμματος


Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει στους συμμετέχοντες (Προέδρους, μέλη σχολικών επιτροπών, υπηρεσιακούς παράγοντες) τα επίκαιρα θέματα αρμοδιοτήτων –λειτουργίας, προσωπικού, προϋπολογισμού-απολογισμού και εκτέλεσης δαπανών, έλεγχοι από το Ελεγκτικό Συνέδριο που αφορούν τις Σχολικές Επιτροπές, βάση του ισχύοντος θεσμικού πλαισίου.

Ιδιαίτερα, θα γίνει αναλυτική αναφορά στο σεμινάριο στα ακόλουθα θέματα :

1. Αρμοδιότητες και λειτουργία των Σχολικών Επιτροπών ως Δημοτικά ΝΠΔΔ.

-οι αρμοδιότητες των σχολικών επιτροπών.

-η λειτουργία των σχολικών επιτροπών

-οι σχέσεις των σχολικών επιτροπών με το Δήμο (υποστήριξη των υπηρεσιών κλπ)

2. Επίκαιρα ζητήματα προσωπικού-καθαρίστριες

-Διαδικασίες πρόσληψης σχολικών καθαριστριών

3. Εκτέλεση έργων-υπηρεσιών-δαπανών από τις σχολικές επιτροπές

-μικρά έργα και εργασίες, όργανα ανάθεσης, όρια κλπ

-διαδικασίες ανάθεσης

-υποστήριξη από τον αντίστοιχο Δήμο σε θέματα ανάθεσης έργων-δαπανών

4. Θέματα σύνταξης – εκτέλεσης Προϋπολογισμού – Απολογισμού-τήρηση βιβλίων-ο έλεγχος των σχολικών επιτροπών από το Ελεγκτικό Συνέδριο- φορολογικά θέματα

-υποχρέωση σύνταξης προϋπολογισμού.
-σύνταξη απολογισμού και διαδικασίες έγκρισής του από το Δημοτικό Συμβούλιο.

-οι χρηματοδοτήσεις των σχολικών επιτροπών-προσδιορισμός των χρηματοδοτήσεων ανά σχολική μονάδα.

-ο έλεγχος των σχολικών επιτροπών από το Ελεγκτικό Συνέδριο

-τήρηση βιβλίων

-φορολογικές υποχρεώσεις

Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θα γίνει παράθεση αναλυτικών παραδειγμάτων για κάθε κατηγορία εκπαίδευσης. 

Please rate this

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Total
0
Share
Διαδικασίες
close slider