ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Ασφαλιστική και φορολογική ενημερότητα απαιτείται μόνο για το νομικό πρόσωπο (εταιρεία) που αναδεικνύεται προσωρινός ανάδοχος και όχι για τα μέλη αυτής, βάσει των διατάξεων του Ν. 4412/2016. (Σχετικές οι πράξεις του Ελ. Συν. 289/2017 κλ. Προλ. Ελ. στο τμήμα VII και 29/2018 κλ. Προλ. Ελ. στο τμήμα IV).
Με βάση την απόφαση 15435/913/20 (ΦΕΚ 1559 Β/23-4-2020) του Υπουργού Εργασίας, ως έχει τροποποιηθεί και ισχύει, δεν έχει επέλθει κάποια αλλαγή.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣ 15435/913/2020 (ΦΕΚ 1559/Β/23.04.2020) Υπ. Εργασίας
Σας παρακαλώ σε απάντηση ενός ερωτήματος που έχω, λόγω του ότι είμαι στο Τμήμα Λογιστηρίου ένα έτος, η παραπάνω Υπουργική Απόφαση εφαρμόζεται και στα δικαιολογητικά για την ανάθεση συμβάσεων ? Δλδ αναφέρει στο άρθρο 1 παρ.4. ότι θέλουμε ασφαλιστική ενημερότητα εκτός από την εταιρεία και ατομική ενημερότητα? Ελπίζω σε σύντομη απάντησή σας Ευχαριστώ εκ των προτέρων